2009-03-18

sooooo hot!

Beijing's weather suddenly turned warm, seems we have not enjoyed spring, summer is coming.

Northern of China’s weather is rather puzzling, as if northern cities’ springs are all short, even Changchun city whose name means “long spring” also has no spring.

I think I need change to spring clothes, I think it is time to go out to do some outdoor sports. You know, I played football last time is even in last year! Let us enjoy this exciting season, when summer comes, hot will kill all sports idea.

6 评论:

匿名 说... 回复此评论

首先,我要说明一下,不踢球很长时间简直就是犯罪!还有一件事情就是,盛夏的到来的时候其实也是可以踢球的,傍晚时分的空气潮湿且凉爽!
哦,对了,你现在在北京?球体的咋样了?有时间我那些师大的同学踢球的叫你哈,一起踢球哈!

Sam 说... 回复此评论

我常年在北京,球技嘛,你应该了解啊,比咱们一块踢时强一些,你要叫就顺便叫着洪波,省得我发挥不出来

匿名 说... 回复此评论

长春刚刚还下雪了
北京好像还要降温
别得瑟 多穿点吧

Sam 说... 回复此评论

我已经过了得瑟的年龄了,衣服穿得不少,呵呵,今天是比昨天冷点

manman 说... 回复此评论

“长春”,有人说是长期盼望春天的意思

Sam 说... 回复此评论

“长期盼望春天”,言之有理